Založte úspěšné fitness centrum

Poslední dobou je zdravý životní styl čím dál oblíbenější, a s ním i cvičení. Lidé hromadně navštěvují posilovny a fitness centra, a téměř každé, které má co nabídnout, se uživí. Jak tedy založit úspěšné fitness centrum?

Prostory

Prostory vaše fitka by měly být vzdušné, čisté, a hlavně by měly dýchat. Posilovna ve sklepě není příliš lákavá, protože tma, zatuchlina a odrážející se zápach potu vám klienty spíš odradí. Hledejte velké vzdušné prostory, nejlépe s velkými okny. Pokud se však bude vaše posilovna nacházet v přízemí, prosklená okna nejsou ideální, protože ne každý chce, aby jej při cvičení sledovali kolemjdoucí.

cvičení před zrcadlem

Vybavení

Nevíte, jaké přístroje pořídit, a kolik? Navštivte jiná fitness centra, a pozorujte, které nástroje jsou nejvíc využívané. Pořizujte především moderní vybavení, ať můžete hravě konkurovat ostatním posilovnám. Nezapomínejte na moderně vybavené sprchy a krásné šatny.

Rezervační systém

Každé moderní fitko má dnes už rezervační systém https://www.fitness-rezervace.cz/, který vám umožní spravovat data, objednávat klienty na různé lekce, využívat služeb benefitních společností, spravovat webové stránky, zpracovávat účtenky, a mnoho dalšího. Rezervační systém si hravě objednáte přes Fitness rezervace.

Služby navíc

Nikdy není od věci nabídnout něco navíc. Máte-li další prostory, můžete zde zřídit například masážní studio, kurzy jógy, nebo tréninky pro děti. Zkuste vymyslet něco, co zaručeně přiláká klientelu ve vašem okolí, a čím vyhrajete nad konkurencí.

spousta činek

Příjemný personál

Při výběru personálu dbejte na to, aby každý zaměstnanec působil příjemně, a neodrazoval vám tak klienty. Nejen zkušenosti a vzdělání jsou důležité. Milá recepční vašim klientům hned zlepší den, a chápavý trenér jej přiměje se příště zase vrátit.

Komunikujte online

Založte si sociální sítě, a komunikujte se svými klienty. Sociální sítě dnes využívá vysoké procento lidí, a tak se snadno dozví o každé vaší akci, o novinkách, nebo zajímavých možnostech.