Co obnáší virtuální sídlo?

Každá firma musí někde sídlit a působit. Kdyby tomu tak nebylo, šlo by o něco podezřelého, pochybného, čemu je lepší se vyhnout. Protože ten, koho není kde kontaktovat, nemůže být logicky důvěru vzbuzující.

A tak každá firma nějaké své sídlo má. Ale je toto vždy dokonalé? Pochopitelně není a ani nemůže být. Protože dokonalých firemních sídel není ani zdaleka tolik, kolik je u nás firem. A i kdyby jich dost bylo, je otázka, kolik podnikatelů by si mohlo dovolit je ufinancovat. A tak zkrátka podniky sice někde sídlí, ale často to není žádné terno. Protože takovou provozovnou, kterou mají, se před svými klienty snad ani nemohou pochlubit, a navíc je tato nejednou třeba i kdesi daleko na periferii, což se rovněž podepisuje na její prestiži a důvěryhodnosti.

snímek kanceláře

Mnozí podnikatelé kvůli tomu nějakým způsobem trpí. Jenže nemají zdánlivě na výběr, protože si zkrátka nemohou lepší působiště dovolit. Nemohou podnikat dejme tomu v centru Prahy nebo na nějakém prestižním místě velkých měst, jež je samo o sobě pojmem a jež vzbuzuje i samo důvěru.

Ale co když někdo takovou dobrou adresu potřebuje?

žena v kanceláři

Pokud jde dotyčnému pouze o adresu, dá se to vlastně vyřídit docela snadno. Dá se totiž pořídit i pouhé virtuální sídlo Companiesandoffices. Což znamená, že člověk může nahlásit a využívat jako sídlo své firmy adresu cizí. Firma pak sídlí na místě, které má dobrý zvuk, v dokonale vypadajícím objektu, po jakém snad všichni podnikatelé touží, ovšem ve skutečnosti zde nepůsobí a pouze využívá toto místo ke komunikaci se zákazníky, veřejností a státními institucemi. A ve skutečnosti podniká někde jinde, tam, kde je to pro konkrétní podnik a jeho majitele daleko příznivější nebo jediné dostupné.

Podobné virtuální sídlo tak představuje jen jakousi ‚fasádu‘. Pro podnikání samotné dokonalé není, ale přesto má smysl. A leckomu z podnikatelů přichází vhod.